Coffee Island: Ενισχύει το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα – Κομβικό σημείο ανάπτυξης η Θεσσαλονίκη

Εισαγωγή
Την παρουσία της στη Βόρεια Ελλάδα εδραιώνει η Coffee Island, μία από τις πιο δυναμικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της καφεστίασης, με τη Θεσσαλονίκη να αποτελεί κομβικό σημείο στην ανάπτυξή της.
Χωρίς Διαφημίσεις
0
Συγγραφέας - Εμφάνιση στην Αρχική
1
Body

Με 76 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και παρουσία σε περισσότερες από 30 πόλεις και κωμοπόλεις της Βόρειας Ελλάδας, η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων franchise στον κλάδο, ενισχύοντας την τοπική επιχειρηματικότητα και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας.

Η Coffee Island έκανε την πρώτη της κίνηση στη Θεσσαλονίκη το 2010, όταν άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στα Βασιλικά. Παρά το γεγονός ότι η περιοχή δεν αποτελούσε εμπορικό κέντρο, η εταιρεία επέλεξε να δοκιμάσει τις δυνάμεις της εκεί, προτού προχωρήσει στη ραγδαία ανάπτυξη που ακολούθησε. Από το 2014 έως το 2016, το δίκτυο καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη γιγαντώθηκε, φτάνοντας σήμερα σε επίπεδα ωρίμανσης και στρατηγικής ενίσχυσης των υφιστάμενων σημείων. 

Σε δηλώσεις του στα Μακεδονικά Νέα ο Ευθύμης Μπόκιας, Senior Supervisor Business Development της εταιρείας, επισήμανε ότι «από τη στιγμή που έγινε το πρώτο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, η πόλη μπήκε ψηλά στην αναπτυξιακή ατζέντα της εταιρείας καθώς είναι ένα επιχειρηματικό κέντρο, έχει στην κουλτούρα της την κατανάλωση καφέ, οπότε υπήρχε μερίδιο και προοπτική για την εταιρεία». 

Συνολικά, στη Βόρεια Ελλάδα, η εταιρεία έχει καταφέρει να αποκτήσει ευρεία γεωγραφική διασπορά, φτάνοντας μέχρι την Ορεστιάδα, όπου βρίσκεται το πιο απομακρυσμένο κατάστημά της. Μάλιστα το μερίδιο του δικτύου των καταστημάτων της στα βόρεια φτάνει το 30%. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμα πόλεις όπως η Φλώρινα και το Κιλκίς όπου δεν υπάρχει ενεργή παρουσία, αν και στο παρελθόν υπήρξαν συνεργασίες που ολοκληρώθηκαν. Η διοίκηση εξετάζει τη δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης και σε αυτές τις περιοχές.

Η στρατηγική ανάπτυξης

Η Coffee Island έχει χτίσει ένα ισχυρό brand που βασίζεται στην ανθεκτικότητα, την καινοτομία και τη συνεχή εξέλιξη. Παρά τις επιχειρηματικές προκλήσεις, η εταιρεία διατήρησε οριακά θετικό πρόσημο το 2024, εστιάζοντας στη διασφάλιση της σταθερότητας του δικτύου της.

Το franchise παραμένει ο βασικός πυλώνας ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Κατά τον κ. Μπόκια, η εταιρεία δίνει έμφαση και στην επέκταση της παρουσίας της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, εντάσσοντας ορισμένα προϊόντα της σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Αυτό το κανάλι συμβάλλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, ενώ παράλληλα ενισχύει τη δυναμική των φυσικών καταστημάτων της Coffee Island.

Το διεθνές αποτύπωμα

Η Coffee Island έχει καταφέρει να εδραιώσει την παρουσία της και στο εξωτερικό, με το πρώτο της κατάστημα εκτός Ελλάδας να ανοίγει στο Λονδίνο το 2016. Σήμερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 13 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ινδία, που αποτελεί μία από τις τελευταίες αγορές στην οποία επεκτάθηκε. Η Κύπρος αναδεικνύεται στη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για την εταιρεία, μετά την Ελλάδα διαθέτοντας 39 καταστήματα.

Πρόσφατα, η Coffee Island επένδυσε στην Αίγυπτο, δημιουργώντας εκεί ένα εργοστάσιο που θα λειτουργήσει ως βάση για περαιτέρω ανάπτυξη στη Μέση Ανατολή. Σημειώνεται ότι διαθέτει τέσσερα καταστήματα και ένα υπό κατασκευή επί αιγυπτιακού εδάφους. Παράλληλα, βρίσκεται σε διαδικασία μελέτης και αξιολόγησης νέων αγορών, με δύο χώρες να βρίσκονται στο επίκεντρο του επόμενου κύματος διεθνούς επέκτασης.

ESG και βιώσιμη ανάπτυξη

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Coffee Island είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο που δημοσίευσε το πρώτο ESG report, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη. «Με στρατηγικές που εστιάζουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει τη βιωσιμότητα τόσο των καταστημάτων της όσο και των προϊόντων που προσφέρει», εξήγησε στα Μακεδονικά Νέα ο κ. Μπόκιας.

Η επόμενη μέρα

Το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα παραμένει απαιτητικό, όπως επισήμανε ο κ. Μπόκιας, με τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και οι οικονομικές διακυμάνσεις. Η Coffee Island, έχοντας ήδη εδραιώσει ένα ισχυρό δίκτυο, εστιάζει πλέον στη διατήρηση και ενίσχυση των υφιστάμενων καταστημάτων της.

Στη Βόρεια Ελλάδα, όπου κατέχει σημαντικό μερίδιο αγοράς, η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει τις επενδύσεις, ενισχύοντας το δίκτυό της και βελτιώνοντας την ποιότητα των υπηρεσιών της. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τόσο την αναβάθμιση των καταστημάτων όσο και τη διεύρυνση των συνεργασιών της σε νέα κανάλια διανομής.

Με 25 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας, η Coffee Island παραμένει ένας δυναμικός παίκτης στην ελληνική αγορά καφέ, διατηρώντας την ηγετική της θέση και χαράσσοντας νέα μονοπάτια ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.

Συγγραφέας
Κεντρική Φωτογραφία
Κατηγορία
Υπέρτιτλος να είναι στον τίτλο
0