Όπως επισημαίνει ο Δημήτρης Κούβελας, η ισότητα στην εκπαίδευση αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα για όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν. «Οι φοιτητές με αναπηρία, παρά την αφοσίωση και τις εξαιρετικές τους επιδόσεις, συχνά καθυστερούν την ολοκλήρωση των σπουδών τους λόγω της ανάγκης προσαρμογής των υποδομών και της διδασκαλίας, καθώς και λόγω ιατρικών θεραπειών ή άλλων αναγκών που σχετίζονται με την αναπηρία τους», αναφέρει χαρακτηριστικά ο βουλευτής στην ερώτησή του.
Η νομοθεσία για τους «αιώνιους φοιτητές», η οποία σωστά περιορίζει την ολοκλήρωση των σπουδών εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου («Ν έτη + 2»), θέτει, όπως επισημαίνει, σε μειονεκτική θέση τους φοιτητές με αναπηρία, οι οποίοι, λόγω των συνθηκών, αδυνατούν να ακολουθήσουν τους ίδιους χρόνους και όρους με τους υπόλοιπους φοιτητές.
Ο Δημήτρης Κούβελας, με την Επίκαιρη Ερώτησή του, ζητά από την Υπουργό να μεριμνήσει για την εξαίρεση των φοιτητών με αναπηρία από τις εν λόγω διατάξεις, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι οι φοιτητές αυτοί θα έχουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με αξιοπρέπεια και χωρίς περιορισμούς που προκύπτουν από αντικειμενικούς παράγοντες εκτός του ελέγχου τους.
«Η εκπαίδευση είναι το πιο ισχυρό εργαλείο για την συμπερίληψη, την κοινωνική ένταξη και την επαγγελματική αποκατάσταση. Δεν μπορούμε να αφήσουμε κανέναν πίσω λόγω αναπηρίας. Η πολιτεία οφείλει να εξασφαλίσει ότι όλοι οι φοιτητές, ανεξαρτήτως των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν, έχουν τις ίδιες ευκαιρίες για μόρφωση και εξέλιξη», υπογραμμίζει ο Δημήτρης Κούβελας ο οποίος είναι υπέρμαχος της άποψης ότι οι φοιτητές με αναπηρία δεν είναι "αιώνιοι φοιτητές" αλλά αγωνιστές.
