mkdn.gr logo
mkdn.gr logo

Κόντρα Αγγελούδη-Μυλόπουλου με... φόντο την Καμάρα - «Μόνο πανηγύρι δεν ήταν»

Ακούστε το άρθρο 8'
25.05.2025 | 13:18
Eurokinissi
Έντονη κριτική, με προβληματισμούς και ερωτήματα, άσκησε ο επικεφαλής της παράταξης «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας», Γιάννης Μυλόπουλος, μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με τον χθεσινό αγώνα του Άλματος επί Κοντώ, στην πλατεία Καμάρας, μπροστά από την Αψίδα του Γαλέριου.

Μάλιστα ο ο κ. Μυλόπουλος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει ως «πανηγύρι» τη διοργάνωση εκφράζοντας τις αμφιβολίες του -υπό τη μορφή ερωτημάτων και απευθυνόμενος προσωπικά στον δήμαρχο- ως προς τον σκοπό για τον οποίο διοργανώθηκε.

Άμεση ήταν η απάντηση του δημάρχου, Στέλιου Αγγελούδη, ο οποίος υποστήριξε την επιλογή του δήμου οι αγώνες να γίνουν μπροστά από την Καμάρα, σημειώνοντας πως «σε όλο τον κόσμο είναι μια πρακτική που ακολουθείται τόσο για αθλητικά όσο και για πολιτιστικά γεγονότα», ενώ απευθυνόμενος και ο ίδιος σε πρώτο ενικό πρόσωπο προς τον κ. Μυλόπουλο, τόνισε πως «ειλικρινά με εξέπληξες δυσάρεστα», φέρνοντας ως παράδειγμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Γαλλίας.

Ο δήμαρχος υπογράμμισε για τη χτεσινή αθλητική εκδήλωση μπροστά στο εμβληματικό μνημείο πως «μόνο πανηγύρι δεν ήταν αλλά μια επιτυχής προσπάθεια διαφήμισης και ενίσχυσης της εικόνας της πόλης». Και πρόσθεσε με έμφαση πως «ήρθε η ώρα όλοι μαζί να δούμε την Θεσσαλονίκη της εξωστρέφειας, της αισιοδοξίας, της αυτοπεποίθησης, όχι της γκρίνιας, της τοξικότητας και της διαίρεσης».

Σε απάντησή του σε σχόλιο ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε προς τον δήμαρχο, πως «με έπεισες ως προς τις αγαθές προθέσεις σου», ωστόσο η απάντηση του κ. Αγγελούδη «δεν με έπεισε ως προς την σκοπιμότητα αυτής της εκδήλωσης».

Η ανάρτηση του Γιάννη Μυλόπουλου

Αναλυτικά στην ανάρτησή του ο Γιάννης Μυλόπουλος αναφέρει τα εξής:

«Έστησαν ένα ολόκληρο (τεχνητό, δηλαδή ψεύτικο) σκηνικό μπροστά στην Καμάρα και τη Ροτόντα για να κάνουν αγώνες άλματος επί κοντώ.

Ποιο το νόημα όλης αυτής της σκηνοθεσίας;

1. Να φέρουν τον αθλητισμό κοντά στον κόσμο;

Μα, είναι αυτό το φυσικό περιβάλλον του αθλητισμού;

Μπορεί, δηλαδή, αύριο όποιος θέλει να μιμηθεί τη δραστηριότητα και να αθληθεί σε αυτό το άθλημα, να το κάνει μπροστά στην Καμάρα; Προφανώς όχι. Πρέπει να πάει σε γήπεδο. Άρα άτοπο το νόημα της εξοικείωσης του κόσμου με το άθλημα με αυτόν τον τρόπο.

2. Να εξοικειώσουν τον κόσμο με τα μνημεία της πόλης;

Μα, ποιος έμαθε, βλέποντας τους αθλητές και τις αθλήτριες να πηδούν, τι είναι η Ροτόντα και τι η Αψίδα του Θριάμβου; Πότε κατασκευάστηκαν, για ποιο λόγο και από ποιους;

Κανείς. Άρα άτοπο και αυτό το ενδεχόμενο.

3. Μήπως να περάσουν ένα μήνυμα ότι προτεραιότητα στη ζωή έχει η δική μας επιθυμία, ακόμη και σε βάρος του περιβάλλοντος; Ότι, δλδ, δεν είναι σωστό να προσαρμόζουμε τις ανάγκες μας στο περιβάλλον, (που είναι και η βιώσιμη πρακτική), αλλά αντίθετα, να προσαρμόζουμε το περιβάλλον στις ανάγκες μας;

Αν ισχύει αυτό, τότε το μήνυμα της εκδήλωσης είναι ατυχέστατο. Γιατί σε αυτή την πολιτική οφείλεται η καταστροφή του πλανήτη, η καταστροφή της παράδοσης και του πολιτισμού και η κλιματική αλλαγή.

4. Τέλος, μήπως επαναλαμβάνεται η θλιβερή ιστορία του «Ένας ήρωας με παντούφλες»; Που έστησαν άγαλμα του ηρωικού πλην φτωχού στρατηγού, για να… πιάσουν κάποιοι επιτήδιοι την καλή;

Αυτό είναι το χειρότερο ενδεχόμενο.

Γιατί δείχνει ότι εν έτει 2025 δεν υπάρχει ούτε… φιλότιμο!

Άρα, γιατί Δήμαρχε;

Προς τι, αγαπητέ Στέλιο, όλο αυτό το πανηγύρι;

 

Η απάντηση του Στέλιου Αγγελούδη

Στην απάντησή του -ως σχόλιο στην ανάρτηση Μυλόπουλου- ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης αναφέρει τα εξής:

«Αγαπητέ μου Γιάννη

Με εκτίμηση 

Απαντώ

άλλωστε τα αυτονόητα δεν ισχύουν πάντα .

1. Ο συνδυασμός ενός διεθνούς μήτινγκ   ολυμπιακού αγωνίσματος σε εμβληματικά τοπόσημα  της πόλης αναδεικνύει την πόλη  ,δημιουργεί ελκυστική εικόνα διαφήμισης της Θεσνικης για την τουριστική της αξιοποίηση  κάνει γνωστά τα μνημεία της και το δημόσιο χώρο της εντός κ εκτός της Ελλάδος , προσελκύει το ενδιαφέρον  ενός πολυπληθούς και ιδιαίτερου κοινού όπως η παγκόσμια αθλητική κοινότητα .

2. Ο δημόσιος χώρος  αξιοποιείται ώστε ο πολίτης να έχει την δυνατότητα στην καρδιά της πόλης να συμμετέχει στη γνώση κ την θέαση ενός δημοφιλούς ολυμπιακού αγωνίσματος και του μνημειακού  της πλούτου άλλωστε πάνω από 2.500 άνθρωποι παρακολούθησαν με ενδιαφέρων το γεγονός ( ελπίζω να μην ενόχλησε αυτό )

3. Σε όλο το κόσμο είναι μια πρακτική  που ακολουθείτε  τοσο για αθλητικά όσο και για πολιτιστικά γεγονότα .

4. Ειλικρινά με εξέπληξες δυσάρεστα ,η Γαλλία οργάνωσε τους ολυμπιακούς αγώνες της αποκλειστικά γύρω από τα μνημεία της για να τα κάνει ακόμη πιο γνωστά στην παγκόσμια κοινότητα

Αγαπητέ Γιάννη ίσως ήρθε η ώρα όλοι μαζί να δούμε την Θεσσαλονίκη της εξωστρέφειας της αισιοδοξίας της αυτοπεποίθησης όχι της γκρίνιας της τοξικότητας και της διαίρεση .

ΤΕΛΟΣ να είσαι σίγουρος μόνο πανηγύρι δεν ήταν αλλά μια επιτυχής προσπάθειας διαφήμισης και ενίσχυσης της εικόνας της πόλης

Με εκτίμηση».

Tελευταίες Ειδήσεις