Πρόκειται για την πιο δημοφιλή πρωινή lifestyle τηλεοπτική εκπομπή με ιδιαίτερη απήχηση στο τηλεοπτικό κοινό της Ιορδανίας. Μέσα από τη θεματολογία της επηρεάζει σημαντικά τις τουριστικές και πολιτιστικές τάσεις στη Μέση Ανατολή, γεγονός που αναμένεται να συστήσει τη Θεσσαλονίκη στην συγκεκριμένη αγορά.
Η δράση αυτή ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με την Πρεσβεία της Ελλάδος στο Αμμάν και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, οι οποίοι συνδιοργάνωσαν και φιλοξένησαν το δημοσιογραφικό ταξίδι των παρουσιαστών της εκπομπής, Fuad Al Karsheh και Mais Nobani.
Κατά την παραμονή τους, οι παρουσιαστές κατέγραψαν μοναδικές εικόνες από εμβληματικά τοπόσημα, σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος αλλά και την εμπειρία τους από τη γαστρονομική ταυτότητα της πόλης. Η εκπομπή «Helwa Ya Donya», με μέσο ποσοστό τηλεθέασης άνω του 38% και ψηφιακή απήχηση που ξεπερνά τα 3,6 εκατομμύρια χρήστες, πρόβαλε τη Θεσσαλονίκη ως αυθεντικό και σύγχρονο προορισμό πολιτισμού και φιλοξενίας.
Η τηλεοπτική αυτή κάλυψη αποτελεί στρατηγικής σημασίας ενέργεια προβολής σε μία αναδυόμενη αγορά με ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ελληνική φιλοξενία. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επενδύει σε δράσεις εξωστρέφειας, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της πόλης, σε νέες και αναδυόμενες αγορές.