mkdn.gr logo
mkdn.gr logo

Techcrunch

Το TikTok δοκιμάζει τη δική του εκδοχή των «καναλιών μετάδοσης» του Instagram

Ακούστε το άρθρο 8'
28.06.2025 | 18:15
Shutterstock
Το TikTok δοκιμάζει ένα νέο εργαλείο ανταλλαγής μηνυμάτων που ονομάζεται «bulletin boards», επιβεβαίωσε η πλατφόρμα στο TechCrunch την Παρασκευή. Η λειτουργία αυτή επιτρέπει σε brands και δημιουργούς περιεχομένου να μοιράζονται δημόσια, μονόπλευρα μηνύματα με τους ακολούθους τους.

Οι «πίνακες ανακοινώσεων», όπως μεταφράζονται είναι παρόμοιοι με τα «κανάλια μετάδοσης» του Instagram που ξεκίνησαν το 2023.

Όπως και στο Instagram, μόνο ο δημιουργός του «πίνακα» μπορεί να δημοσιεύει μηνύματα, ενώ οι ακόλουθοι περιορίζονται στο να αφήνουν αντιδράσεις με emoji. Οι πίνακες υποστηρίζουν δημοσιεύσεις με κείμενο, εικόνα και βίντεο.

Η λειτουργία εντοπίστηκε αρχικά από την χρήστρια του Threads, Christina Garnett.

Η ιδέα πίσω από τη λειτουργία είναι να δώσει στους δημιουργούς και στα brands έναν πιο άμεσο τρόπο για να μοιράζονται ενημερώσεις, παρασκηνιακό περιεχόμενο και να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους.

Για παράδειγμα, αντί να ανεβάζουν ενημερώσεις μέσω Story ή κανονικής δημοσίευσης, μπορούν να τις μοιράζονται μέσω του πίνακα ανακοινώσεων. Επίσης, τους επιτρέπει να προωθούν το περιεχόμενό τους στέλνοντάς το απευθείας στους ακολούθους.

Ορισμένοι από τους πρώτους που δοκιμάζουν τη λειτουργία είναι το περιοδικό People, η ποδοσφαιρική ομάδα Paris Saint-Germain και οι Jonas Brothers.

Δεδομένου ότι τα bulletin boards βρίσκονται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο, δεν είναι σαφές αν το TikTok σκοπεύει να τους διαθέσει ευρύτερα. Επιπλέον, είναι πιθανό να προστεθούν νέες λειτουργίες στο μέλλον. Για παράδειγμα, τα κανάλια μετάδοσης του Instagram επιτρέπουν στους δημιουργούς να δημοσιεύουν και δημοσκοπήσεις.

Η κυκλοφορία των bulletin boards αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα κοινωνικού δικτύου που δανείζεται λειτουργίες από άλλο. Το 2022, το TikTok λάνσαρε τις Stories και την υποστήριξη φωτογραφιών, με σκοπό να ανταγωνιστεί το Instagram.

Φυσικά, το Instagram είχε προηγουμένως αντιγράψει ολόκληρη τη φιλοσοφία του TikTok με την κυκλοφορία των Reels το 2020.
 

Tελευταίες Ειδήσεις