Ανατιμήσεις Ανατιμήσεις
ΟικονομίαΟικονομία
Η «μάχη» του καταναλωτή να βγάλει τον μήνα – Συγκριτικά στοιχείαΤα ελληνικά νοικοκυριά και οι Έλληνες καταναλωτές ρυθμίζουν -λίγο πολύ- τις ανάγκες και τις αγοραστικές τους συνήθειες βάσει του διαθέσιμου μηνιαίου εισοδήματός τους, έτσι ώστε να μπορούν να καλύψουν τα πάγια έξοδα και τις βασικές τους ανάγκες μέχρι να ξαναπληρωθούν. Όλος αυτός ο αγώνας έχει εξελιχθεί σε «μάχη» των καταναλωτών να βγάλουν τον μήνα.Γιώργος ΝεοχωρίτηςΓιώργος Νεοχωρίτης
23.03.2025 | 08:00
ΟικονομίαΟικονομία
Παρεμβάσεις του υπουργείου Ανάπτυξης για τις ανατιμήσεις σε προϊόνταΝέες εστίες ανατιμήσεων καταγράφονται σε ορισμένα προϊόντα, η παραγωγή των οποίων επηρεάζεται σημαντικά από την κλιματική κρίση. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, το υπουργείο Ανάπτυξης βλέποντας το ράλι των διεθνών τιμών, όπως για παράδειγμα στον καφέ και το κακάο, προσπαθεί να προλάβει ένα νέο κύμα αυξήσεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, ζητώντας ουσιαστικά από τις επιχειρήσεις του κλάδου, τις βιομηχανίες τροφίμων, τις πολυεθνικές αλλά και τα σούπερ μάρκετ να απορροφήσουν μέρος αυτών των αυξήσεων, μειώνοντας ουσιαστικά τα κέρδη τους.