mkdn.gr logo
mkdn.gr logo
ΕΣΕΕΕΣΕΕ
article image
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
16.05.2025 | 17:15
Συνάντηση Θεοδωρικάκου με αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ - Στ. Καφούνης: Το Εμπόριο πρέπει να έχει κεντρική θέση στην αναπτυξιακή πολιτικήΤώρα που οι κανόνες του παγκόσμιου εμπορίου ξαναγράφονται από την αρχή και η ψηφιακή τεχνολογία αναδεικνύει τους νέους «νικητές και χαμένους» στο σύγχρονο επιχειρείν, το ελληνικό εμπόριο πρέπει να οχυρωθεί και ο ρόλος του ως ο καταλύτης ανάπτυξης της οικονομίας να ενδυναμωθεί στο υπό διαμόρφωση νέο αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας. Τη θέση αυτή διατύπωσε η αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ με επικεφαλής τον Πρόεδρο κ. Σταύρο Καφούνη, που συναντήθηκε χθες, Πέμπτη 15 Μαΐου, με τον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Τάκη Θεοδωρικάκο. Από πλευράς ΕΣΕΕ συμμετείχαν επίσης ο Γεν. Γραμματέας κ. Δώρος Καπράλος και η Επιστημονική Διευθύντρια του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ κ. Βάλια Αρανίτου.
article image16.05.2025 | 17:15
article image
Στ. Καφούνης: Ο εμπορικός κόσμος ευελπιστεί πως το νέο κυβερνητικό σχήμα θα καταφέρει να διατηρήσει την αναπτυξιακή πορεία της χώραςΟ Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε ότι ο εμπορικός κόσμος ελπίζει σε μία αποτελεσματική ανασύνθεση της κυβέρνησης που θα ενισχύσει την αναπτυξιακή πορεία της χώρας, εστιάζοντας στις ανάγκες της επιχειρηματικότητας. Τόνισε την ανάγκη για γρήγορη αντίδραση της Ευρώπης και της Ελλάδας στις νέες γεωπολιτικές προκλήσεις και την αναγκαιότητα ενός νέου παραγωγικού μοντέλου για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος. Ο Καφούνης κάλεσε το νέο οικονομικό επιτελείο να προωθήσει επενδύσεις, ψηφιακό μετασχηματισμό και ένα υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον με φορολογικές ελαφρύνσεις και πρόσβαση στη χρηματοδότηση για τις επιχειρήσεις.
article image
Στ. Καφούνης στο Συνέδριο του ΞΕΕ: Σημαντική ευκαιρία το «Shopping in Greece» για Εμπόριο και ΤουρισμόΟ Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, κ. Καφούνης, τόνισε την ανάγκη για δυναμική συνεργασία μεταξύ των κλάδων του Εμπορίου και του Τουρισμού, προκειμένου να ενισχυθεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν και η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Στη διάρκεια του χαιρετισμού του σε συνέδριο του ΞΕΕ, υπογράμμισε τη σημασία του "Shopping in Greece" ως ζωτικού στοιχείου της τουριστικής εμπειρίας, που πρέπει να ενσωματωθεί στην καμπάνια του ΕΟΤ. Ο κ. Καφούνης επισήμανε την ανάγκη ορατότητας των εμπορικών αγορών για αλλοδαπούς τουρίστες και πρότεινε να ενδυναμωθεί το marketing για το "brand Ελλάδα". Τόνισε επίσης τη σημασία της υποστήριξης των επιχειρήσεων, ειδικά όσων βιώνουν δυσκολίες, για την προώθηση της κοινωνικής συνοχής σε όλη τη χώρα.