SkroutzSkroutz
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,8% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024. 24.04.2025 | 22:00
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shoppingΤο Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια προσωπική, άμεση και φιλική εμπειρία αγορών. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο.