mkdn.gr logo
mkdn.gr logo
Σούπερ ΜάρκετΣούπερ Μάρκετ
article image
ΟικονομίαΟικονομία
13.05.2025 | 12:00
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή τροφίμωνΤις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025.
article image13.05.2025 | 12:00
article image23.04.2025 | 13:00
ΕΒΕΠΡαγδαίες αλλαγές στο ράφι - Οι 9 τάσεις που έρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων
article image
Η «μάχη» του καταναλωτή να βγάλει τον μήνα – Συγκριτικά στοιχείαΤα ελληνικά νοικοκυριά και οι Έλληνες καταναλωτές ρυθμίζουν -λίγο πολύ- τις ανάγκες και τις αγοραστικές τους συνήθειες βάσει του διαθέσιμου μηνιαίου εισοδήματός τους, έτσι ώστε να μπορούν να καλύψουν τα πάγια έξοδα και τις βασικές τους ανάγκες μέχρι να ξαναπληρωθούν. Όλος αυτός ο αγώνας έχει εξελιχθεί σε «μάχη» των καταναλωτών να βγάλουν τον μήνα.
article image
Σουπερ Μαρκετ
Νέοι κανόνες για την εξάλειψη παραπλανητικών πρακτικών - Ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσειςΑπό την 6η Μαρτίου 2024, οι καταναλωτές θα δουν αλλαγές στις προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ, χάρη στην εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας. Με στόχο την αποτροπή παραπλανητικών πρακτικών, ο κώδικας απαιτεί οι εκπτώσεις να υπολογίζονται με βάση την χαμηλότερη τιμή πώλησης του προϊόντος εντός 30 ημερών στο συγκεκριμένο κατάστημα. Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, τόνισε ότι αυτή η αλλαγή θα διευκολύνει τους καταναλωτές στην κατανόηση και σύγκριση τιμών. Επιπλέον, οι προσφορές δεν θα μπορούν να ισχύουν όλο το χρόνο, ενώ οι έλεγχοι για την εφαρμογή του κώδικα θα αρχίσουν στις 17 Μαρτίου. Ο κώδικας περιλαμβάνει αυστηρές ποινές για παραβάσεις.