ΓαστρονομίαΓαστρονομία
ΠολιτισμόςΠολιτισμός
Τις γαστρονομικές πύλες της ανατολικής Χαλκιδικής ανοίγει τον Μάιο το πρόγραμμα KOUZINA 2025Τις «γαστρονομικές πύλες» της ανατολικής Χαλκιδικής ανοίγει στις 15 Μαΐου, για 15η συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα KOUZINA, το οποίο επί τέσσερις μήνες -μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου-θα «συστήσει» τους επισκέπτες και επισκέπτριες της περιοχής στον γαστρονομικό της πλούτο και την πρωτογενή παραγωγή της. Στόχος του προγράμματος, που είναι χωρισμένο σε πέντε θεματικές ενότητες, είναι να προωθεί κάθε «γωνιά» του προορισμού σε συγκεκριμένες τουριστικές αγορές, ανάλογα με την εκάστοτε στόχευση, να προσελκύει ταξιδιωτικά γραφεία από την Ελλάδα και τον κόσμο και να καταγράφεται στα μέσα μαζικής επικοινωνίας εντός και εκτός των συνόρων. Το KOUZINA 2025 διοργανώνεται από το Δήμο Αριστοτέλη και την Αριστοτελική Σύμπραξη σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, την Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε).
29.04.2025 | 21:30
ΟικονομίαΟικονομία
MetaChef με σουβλάκι και γιουβέτσι: Στο Metaverse 20 ελληνικά πιάτα μέσω ΔΙΠΑΕ– Η διεθνής συνεργασία και τα οφέληΤο ευρωπαϊκό πρόγραμμα MetaChef, με χρηματοδότηση 400.000 ευρώ, επιδιώκει να μεταφέρει τη μαγειρική εκπαίδευση στο Metaverse, ενισχύοντας τη γαστρονομία και τον τουρισμό των συμμετεχουσών χωρών . Η πρωτοβουλία προήλθε από συνεργασία του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) με εκπαιδευτικά ιδρύματα από Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Πορτογαλία, Γαλλία και Ταϊλάνδη. Το πρόγραμμα θα δημιουργήσει εικονικά 17+3 μοναδικά πιάτα από κάθε χώρα, συμπεριλαμβανομένων τριών ελληνικών, όπως το γιουβέτσι και το σουβλάκι. Το MetaChef επιδιώκει να προσφέρει immersive εκπαίδευση και να προωθήσει την ελληνική γαστρονομία διεθνώς.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
10.04.2025 | 08:00
ΟικονομίαΟικονομία
Η νέα εποχή του τουρισμού στη Χαλκιδική – Βιωσιμότητα, πολυτέλεια και αναπτυξιακές προκλήσειςΗ Χαλκιδική αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στο χώρο του τουρισμού, καθώς η αυξανόμενη ανάπτυξη και οι υποδομές δημιουργούν σημαντικά διλήμματα. Οι εκπρόσωποι της τουριστικής βιομηχανίας επισημαίνουν την ανάγκη στρατηγικής προσέγγισης που σέβεται το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες. Συνολικά, η Χαλκιδική καλείται να ισορροπήσει την ανάπτυξή της με τη διατήρηση του φυσικού της πλούτου για να εδραιωθεί ως κορυφαίος προορισμός πολυτελείας.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα