Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
Μενοίκιο: Η καινοτομία made in… Δράμα που δροσίζει την αγορά με κατσικίσιο παγωτό κεφίρ – Ο στόχος για τις εξαγωγές Η Μενοίκιο έχει λανσάρει το πρώτο βιολογικό παγωτό από κατσικίσιο κεφίρ, μια καινοτόμα επιλογή που ξεχωρίζει στην αγορά για τα φυσικά συστατικά του, χωρίς πρόσθετα αρώματα ή σκόνες. Με έμφαση στην ποιότητα, το παγωτό περιλαμβάνει 40% κατσικίσιο κεφίρ, κρέμα γάλακτος και γάλα χωρίς συντηρητικά. Η εταιρεία στοχεύει επίσης στην αύξηση του εξαγωγικού τζίρου και την παραγωγική της επέκταση, προωθώντας τη διαφοροποίηση και την ποιότητα των προϊόντων της στην παγκόσμια αγορά.
ΟικονομίαΟικονομία
Ενεργειακό κόστος και Ανταγωνιστικότητα: Η δύσκολη εξίσωση της ελληνικής βιομηχανίας - Θεσμικές καθυστερήσεις και αναζητήσεις λύσεωνΣε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι βρίσκεται η ελληνική βιομηχανία, καθώς το ενεργειακό κόστος εξελίσσεται σε τροχοπέδη για την ανταγωνιστικότητά της. Η κοινή εκδήλωση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) και του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΙΕΝΕ) ανέδειξε τα προβλήματα, τις στρεβλώσεις και τις προτάσεις του κλάδου.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
13.06.2025 | 20:35
ΕλλάδαΕλλάδα
Θεσσαλονίκη: Πλήρως «πράσινος» ο στόλος του ΟΑΣΘ έως το 2027 – Ανανέωση συμβάσεων για 190 οδηγούς Την αποφασιστικότητα του ΟΑΣΘ να συνεχίσει τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο και καινοτόμο σύστημα αστικών μεταφορών επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Κώστας Ταγγίρης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την πρωτοβουλία «Let’s Go Green» της Yutong. Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
13.06.2025 | 13:30
ΕλλάδαΕλλάδα
Ηλεκτρική επιτάχυνση στη Θεσσαλονίκη - Το πράσινο αποτύπωμα της Yutong στις αστικές συγκοινωνίες και η πρωτοβουλία «Let’s Go Green»Την πρωτοβουλία «Let’s Go Green» για τη βιώσιμη κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη εγκαινίασε η Ytong, παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή ηλεκτρικών λεωφορείων, με την πόλη να μετατρέπεται σε σημαντικό παίκτη της πράσινης μετάβασης στις αστικές συγκοινωνίες.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
13.06.2025 | 13:20
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Η κινητικότητα στον ΟΛΘ, η γεωπολιτική σκακιέρα και η επόμενη ημέρα στο λιμάνι Οι πληροφορίες για την πρόταση εξαγοράς του ΟΛΘ από αμερικανικό private equity fund σε συνεργασία με την οικογένεια Dreyfus προκαλούν νέα κινητικότητα γύρω από το λιμάνι. Παρά την αποτυχία της προηγούμενης απόπειρας της οικογένειας να αποκτήσει μετοχές, η μετοχή του ΟΛΘ αυξήθηκε κατά 15,1% με τη χρηματιστηριακή του αξία να φτάνει τα 403,2 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση ωστόσο του ΟΛΘ δήλωσε ότι δεν έχει λάβει επίσημη πρόταση.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
13.06.2025 | 08:00
ΟικονομίαΟικονομία
Λαβράκι και τσιπούρα: Τα ελληνικά «διαβατήρια» για το Ηνωμένο Βασίλειο – Η μάχη στα ράφια για το μερίδιο αγοράς Η ελληνική παρουσία στη βρετανική αγορά ιχθυηρών είναι ισχυρή, με τις εξαγωγές να φτάνουν τα 10,82 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2023. Τα κύρια προϊόντα περιλαμβάνουν την τσιπούρα και το λαβράκι, με την τσιπούρα να καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση 29,7%. Παρά το γεγονός ότι η Τουρκία κυριαρχεί στην αγορά, η Ελλάδα διατηρεί σημαντικά μερίδια σε αυτά τα είδη, καθώς η ποιότητα και η καλή φήμη των ελληνικών προϊόντων προσελκύουν ανώτερα εισοδηματικά στρώματα.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
12.06.2025 | 00:01
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Ophthalmica: Νέα εποχή στην οφθαλμολογική φροντίδα με επένδυση 8 εκατ. και υπερσύγχρονες υποδομές στη ΘεσσαλονίκηΜε μια φιλόδοξη επένδυση ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ και την έναρξη λειτουργίας της μεγαλύτερης και πιο σύγχρονης Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας (ΜΗΝ) στα Βαλκάνια, το Ινστιτούτο Οφθαλμολογίας και Μικροχειρουργικής Ophthalmica σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών υγείας.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
11.06.2025 | 15:35
ΟικονομίαΟικονομία
Β. Ελλάδα: Στην αιχμή της πράσινης μετάβασης - Το ρεκόρ στις ενεργειακές κοινότητες, οι πρωταγωνιστές και οι ανισότητες Η έβδομη τριμηνιαία έκθεση του Green Tank δείχνει μεταξύ άλλων ανισότητες στην ανάπτυξη των ενεργειακών κοινοτήτων σε διάφορες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Κεντρική Μακεδονία και Δυτική Μακεδονία πρωτοστατούν, με την πρώτη να αντιμετωπίζει σημαντικές ακυρώσεις έργων λόγω αδυναμίας σύνδεσης. Σημαντική είναι η καθυστέρηση στην υλοποίηση έργων στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, όπου αν και καταγράφει 208,4 MW, τα περισσότερα έργα παραμένουν ανενεργά. Τι λέει στα Μακεδονικά Νέα για τις ανισότητες και τα εμπόδια ο Νίκος Μάντζαρης από το Green Tank.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα