mkdn.gr logo
mkdn.gr logo
ΙΕΛΚΑΙΕΛΚΑ
article image
ΟικονομίαΟικονομία
13.05.2025 | 12:00
ΙΕΛΚΑ: Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή τροφίμωνΤις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025.
article image13.05.2025 | 12:00
article image24.02.2025 | 14:00
ΙΕΛΚΑΦθηνότερο το καλάθι του σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα συγκριτικά με 7 ευρωπαϊκές χώρες
article image
Λ. ΚΙΟΣΕΣ - Γ. ΠΗΛΙΔΗΣ
Τρόφιμα: Πώς αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια – Τι λένε εκπρόσωποι του ΙΕΛΚΑ και των μικρομεσαίων σούπερ μάρκετΤις αγοραστικές τους συνήθειες προσαρμόζουν οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα και μειωμένες ποσότητες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αγορά τροφίμων θα σημειώσει οριακή αύξηση 0,8% το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ ορισμένα σούπερ μάρκετ προβλέπουν μείωση εσόδων. Η επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και οι προσφορές γίνονται βασικοί παράγοντες στην απόφαση των αγοραστών. Αυξάνονται οι πωλήσεις κοτόπουλου, ενώ παράλληλα παρατηρείται ανάπτυξη μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ και καταστημάτων γειτονιάς που προσφέρουν άμεση εξυπηρέτηση. Ο κλάδος των μικρομεσαίων καταστημάτων αντιμετωπίζει πίεση, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί σταθερό τζίρο.