ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
ΕλλάδαΕλλάδα
Προϊόντα «Made in Greece» και ιδιωτικής ετικέτας ψηλά στη λίστα αγορών των καταναλωτώνΣύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν τις αυξήσεις τιμών με περιορισμό αγορών και στροφή σε φθηνότερες επιλογές, όπως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που φτάνουν στο 35,5% των αγορών. 15.03.2025 | 14:45
ΟικονομίαΟικονομία
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
05.03.2025 | 08:00
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα
«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια Τις τάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα σούπερ μάρκετ αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας «Interview» για τα Μακεδονικά Νέα. Δείχνει ότι οι Έλληνες επισκέπτονται συχνά σούπερ μάρκετ, με το 44% να ψωνίζει δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, οι δαπάνες είναι συγκρατημένες, καθώς το 54,8% ξοδεύει 20-50 ευρώ ανά επίσκεψη. Σημαντικά κριτήρια επιλογής είναι η απόσταση (34%) και οι τιμές (32%). Οι καταναλωτές προτιμούν επώνυμα προϊόντα, χωρίς να παραλείπουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.ΟικονομίαΟικονομία
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα