ΚαταναλωτέςΚαταναλωτές
ΟικονομίαΟικονομία
Θεσσαλονίκη: «Ανεβάζουν» στροφές τα καταστήματα ρούχων second hand - Τι επιλέγουν οι καταναλωτές Σημαντική αύξηση κατά 30,7% καταγράφηκε πανελλαδικά το πρώτο τρίμηνο του 2025, στο εμπόριο μεταχειρισμένων ειδών, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.Γαβριήλ ΧατζηνόπουλοςΓαβριήλ Χατζηνόπουλος
05.06.2025 | 00:01
ΟικονομίαΟικονομία
Έρευνα MRB για τη λαϊκή αγορά: Οκτώ στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ικανοποιημένοιΣχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά.01.06.2025 | 13:30
ΟικονομίαΟικονομία
Πώς ιεραρχούν τις ανάγκες τους οι καταναλωτές και πώς αντιμετωπίζουν το έλλειμμα στον προϋπολογισμό τουςΣε προσαρμογή της καθημερινότητάς τους και των αναγκών που προκύπτουν προχωρούν τα ελληνικά νοικοκυριό ιεραρχώντας τις πάγιες δαπάνες σε συνδυασμό με τα έσοδα. Ταυτόχρονα προσαρμόζουν και τις μεθόδους στις οποίες καταφεύγουν για να μπορέσουν να καλύψουν τις ανάγκες αυτές και τις δαπάνες.Γιώργος ΝεοχωρίτηςΓιώργος Νεοχωρίτης
31.03.2025 | 08:00
ΟικονομίαΟικονομία
Η «μάχη» του καταναλωτή να βγάλει τον μήνα – Συγκριτικά στοιχείαΤα ελληνικά νοικοκυριά και οι Έλληνες καταναλωτές ρυθμίζουν -λίγο πολύ- τις ανάγκες και τις αγοραστικές τους συνήθειες βάσει του διαθέσιμου μηνιαίου εισοδήματός τους, έτσι ώστε να μπορούν να καλύψουν τα πάγια έξοδα και τις βασικές τους ανάγκες μέχρι να ξαναπληρωθούν. Όλος αυτός ο αγώνας έχει εξελιχθεί σε «μάχη» των καταναλωτών να βγάλουν τον μήνα.Γιώργος ΝεοχωρίτηςΓιώργος Νεοχωρίτης