mkdn.gr logo
mkdn.gr logo
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
article image
ΟικονομίαΟικονομία
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα
«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια Τις τάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα σούπερ μάρκετ αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας «Interview» για τα Μακεδονικά Νέα. Δείχνει ότι οι Έλληνες επισκέπτονται συχνά σούπερ μάρκετ, με το 44% να ψωνίζει δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, οι δαπάνες είναι συγκρατημένες, καθώς το 54,8% ξοδεύει 20-50 ευρώ ανά επίσκεψη. Σημαντικά κριτήρια επιλογής είναι η απόσταση (34%) και οι τιμές (32%). Οι καταναλωτές προτιμούν επώνυμα προϊόντα, χωρίς να παραλείπουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
article image
Λ. ΚΙΟΣΕΣ - Γ. ΠΗΛΙΔΗΣ
Τρόφιμα: Πώς αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια – Τι λένε εκπρόσωποι του ΙΕΛΚΑ και των μικρομεσαίων σούπερ μάρκετΤις αγοραστικές τους συνήθειες προσαρμόζουν οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα και μειωμένες ποσότητες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αγορά τροφίμων θα σημειώσει οριακή αύξηση 0,8% το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ ορισμένα σούπερ μάρκετ προβλέπουν μείωση εσόδων. Η επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και οι προσφορές γίνονται βασικοί παράγοντες στην απόφαση των αγοραστών. Αυξάνονται οι πωλήσεις κοτόπουλου, ενώ παράλληλα παρατηρείται ανάπτυξη μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ και καταστημάτων γειτονιάς που προσφέρουν άμεση εξυπηρέτηση. Ο κλάδος των μικρομεσαίων καταστημάτων αντιμετωπίζει πίεση, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί σταθερό τζίρο.
article image05.03.2025 | 08:17
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια