Σούπερ ΜάρκετΣούπερ Μάρκετ
ΟικονομίαΟικονομία
Η ελληνική αγορά FMCG αναπτύσσεται – Επιστρέφει η εμπιστοσύνη στα brands, ενισχύεται ο τουριστικός παράγονταςΗ ελληνική αγορά ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) εμφανίζει εντυπωσιακή δυναμική στις αρχές του 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana. Η συνολική αξία πωλήσεων αυξήθηκε κατά 7,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα τρόφιμα να καταγράφουν αύξηση 8,5%. Ιδιαίτερη ανέλιξη σημειώθηκε στα αλκοολούχα ποτά και τα σνακ, ενώ η κατηγορία των φρεσκοκομμένων προϊόντων κερδίζει έδαφος. Ωστόσο, παρατηρείται μια επιστροφή σε επώνυμα προϊόντα έναντι ιδιωτικών ετικετών, δείγμα αυξημένης εμπιστοσύνης προς τα brand names. Ιδιαίτερη κινητικότητα παρατηρείται σε τουριστικές περιοχές, με τον τουρισμό να ενισχύει τη ζήτηση.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
14.04.2025 | 08:00
ΟικονομίαΟικονομία
Τρόφιμα: Σε ποιες κατηγορίες «επιμένουν» οι ανατιμήσεις - Οι μηνιαίες αυξομειώσειςΣύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή (ΔΤΚ) παρουσίασε τον Φεβρουάριο 2025 αύξηση 2,5% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, ενώ υπήρξε μικρή κάμψη 0,1% από τον Ιανουάριο. Οι κυριότερες αιτίες της αύξησης περιλαμβάνουν τα τρόφιμα και ποτά, με ιδιαίτερη άνοδο να καταγράφεται σε βρώσιμα έλαια (+11%), ψωμί (+1,5%) και μοσχάρι (+5,7%). Παράλληλα, σημαντική πτώση παρατηρείται σε προϊόντα όπως το ελαιόλαδο (-6,7%) και τα αλλαντικά (-3,2%). Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα