Η ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της εξωστρέφειας της πόλης και της στόχευσης στην τουριστική αγορά της Πολωνίας, η οποία παρουσιάζει αυξημένο ενδιαφέρον για προορισμούς με πολιτιστικό και αστικό χαρακτήρα.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε έτσι ώστε να προσφέρει μια τεκμηριωμένη και βιωματική αποτύπωση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού με πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα. Μέσα από ξεναγήσεις σε ιστορικές γειτονιές, όπως η Άνω Πόλη, και περιηγήσεις στο κέντρο της πόλης, αναδείχθηκαν η πολυεπίπεδη πολιτισμική ταυτότητα, τα αρχιτεκτονικά στρώματα διαφορετικών περιόδων και ο αστικός ρυθμός που χαρακτηρίζει τη Θεσσαλονίκη.
Παράλληλα, η σύγχρονη πολιτιστική δυναμική της πόλης αναδείχθηκε μέσω επαφών με τοπικούς φορείς και δημιουργούς, επιτρέποντας στους δημοσιογράφους να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του τρόπου με τον οποίο η πόλη διαχειρίζεται και εξελίσσει το πολιτιστικό της κεφάλαιο.
Η γαστρονομία αποτέλεσε τον δεύτερο βασικό πυλώνα της παρουσίασης. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την τοπική γαστρονομική ταυτότητα μέσα από στοχευμένες εμπειρίες, όπως παρουσιάσεις παραδοσιακών προϊόντων, επισκέψεις σε αγορές τροφίμων και εργαστήρια, θεματικά γεύματα και μαθήματα μαγειρικής.
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι σύγχρονες τουριστικές υποδομές της πόλης, μέσω επισκέψεων σε καταλύματα και γευσιγνωσίες προϊόντων (κρασί, ελαιόλαδο, τυροκομικά), με στόχο τη συνδυαστική προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμού με προστιθέμενη αξία εμπειριών.
Στην αποστολή συμμετείχαν εκπρόσωποι σημαντικών πολωνικών μέσων ενημέρωσης, όπως το National Geographic Polska, το Radio ZET, το Gazeta.pl και το Onet.pl, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλονίκης στο ευρύ και δυναμικό πολωνικό κοινό.
Η δράση αυτή συμβάλλει στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της Θεσσαλονίκης στις διεθνείς αγορές, με στόχο την ενδυνάμωση της εικόνας της πόλης ως πολιτιστικού και τουριστικού προορισμού στην Πολωνία.