Ζέρβας για πάρκινγκ Νέας Ελβετίας: Η έκταση που το φιλοξενεί προορίζεται για χώρος πρασίνου - Η σημερινή διοίκηση «εξαργυρώνει» τους κόπους άλλων

Ακούστε το άρθρο 8'
29.04.2025 | 14:31
Facebook / Κωνσταντίνος Ζέρβας
Κριτική στη νυν δημοτική αρχή Θεσσαλονίκης, ασκεί ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και πρώην δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας, μέσα από ανάρτησή του στα social media, για την αυριανή παράδοση του πάρκινγκ 400 θέσεων στην περιοχή του τερματικού σταθμού του Μετρό στη Νέα Ελβετία.

Όπως αναφέρει -μεταξύ άλλων- ο κ. Ζέρβας, «η καθυστερημένη παράδοση του πάρκινγκ 400 θέσεων στην περιοχή του τερματικού σταθμού του Μετρό στη Ν.Ελβετία από τη Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης συνοδεύεται από τη συνήθη παράλειψη σημαντικών λεπτομερειών που αφορούν τον προσωρινό χαρακτήρα του έργου και την ευθύνη συνέχειας που έχει η σημερινή Διοίκηση, πέρα από την ευκολία που επιδεικνύει στο να ''εξαργυρώνει'' τους κόπους άλλων».

Σύμφωνα με τον πρώην δήμαρχο, «η έκταση που φιλοξενεί το προσωρινό πάρκινγκ των 400 θέσεων προορίζεται, με βάση τον πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης, να γίνει χώρος πρασίνου. Γι`αυτό το σκοπό αποκτήθηκε, τα προηγούμενα χρόνια», ενώ συμπληρώνει πως «αναμένεται η ανάληψη πρωτοβουλιών για την προώθηση και δημοπράτηση του σημαντικού αυτού έργου που θα αντιμετωπίσει με μόνιμο τρόπο το πρόβλημα της στάθμευσης πλησίον του τερματικού σταθμού του μετρό της Ν. Ελβετίας, οδηγώντας παράλληλα -με ευρωπαϊκούς πόρους- στη δημιουργία του προβλεπόμενου πάρκου στον χώρο που ορθώς διατέθηκε προσωρινά στους πολίτες για να σταθμεύουν τα οχήματά τους».

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα:

 

«Εξαργυρώνουν» τα σίγουρα, αλλά ξεχνούν το έργο που πρέπει να προωθήσουν για τη στάθμευση στη Ν.Ελβετία.

Η καθυστερημένη παράδοση του πάρκινγκ 400 θέσεων στην περιοχή του τερματικού σταθμού του Μετρό στη Ν.Ελβετία από τη Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης συνοδεύεται από τη συνήθη παράλειψη σημαντικών λεπτομερειών που αφορούν τον προσωρινό χαρακτήρα του έργου και την ευθύνη συνέχειας που έχει η σημερινή Διοίκηση, πέρα από την ευκολία που επιδεικνύει στο να «εξαργυρώνει» τους κόπους άλλων.

Ως προηγούμενη Διοίκηση, εκτός του δύσκολου εγχειρήματος των απαλλοτριώσεων που επέτρεψαν την ολοκλήρωση και λειτουργία του τερματικού σταθμού του Μετρό και πέρα από την προώθηση του έργου διάνοιξης και ανάπλασης της οδού Μ.Ψελλού, είχαμε εξασφαλίσει και τις προϋποθέσεις για μόνιμη λύση στάθμευσης 1.000 και πλέον αυτοκινήτων, προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του Μετρό και των κατοίκων της περιοχής.

Η έκταση που φιλοξενεί το προσωρινό πάρκινγκ των 400 θέσεων προορίζεται, με βάση τον πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης, να γίνει χώρος πρασίνου. Γι` αυτό το σκοπό αποκτήθηκε, τα προηγούμενα χρόνια.

Με ενέργειες της προηγούμενης Διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, δρομολογήθηκε η προσωρινή διάθεσή του ως χώρου στάθμευσης, ενώ παράλληλα εξασφαλίστηκαν δύο δημοτικά οικόπεδα επί της νότιας πλευράς της πρόσφατα διανοιγμένης οδού Μ. Ψελλού, για τη δημιουργία μόνιμου κτιριακού χώρου στάθμευσης (υπόσκαφου και υπογείου) τουλάχιστον 1000 θέσεων. Η γη μάλιστα, παραδόθηκε στη σημερινή Διοίκηση, με πολεοδομική ωρίμανση.

Αναμένεται η ανάληψη πρωτοβουλιών για την προώθηση και δημοπράτηση του σημαντικού αυτού έργου που θα αντιμετωπίσει με μόνιμο τρόπο το πρόβλημα της στάθμευσης πλησίον του τερματικού σταθμού του μετρό της Ν. Ελβετίας, οδηγώντας παράλληλα -με ευρωπαϊκούς πόρους- στη δημιουργία του προβλεπόμενου πάρκου στον χώρο που ορθώς διατέθηκε προσωρινά στους πολίτες για να σταθμεύουν τα οχήματά τους. Περιμένουμε λοιπόν να ακούσουμε ότι έχουν προχωρήσει οι αναγκαίες ενέργειες για το μόνιμο πάρκινγκ».