ΑΚΡΙΒΕΙΑΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΟικονομίαΟικονομία
Ο πληθωρισμός στην Ευρώπη εξασθενεί αλλά η ακρίβεια παραμένειΚάτω από τον στόχο του 2%, που θέτει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, υποχώρησε τον Μάιο ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη, λύνοντας ακόμη περισσότερο τα χέρια της Κριστίν Λαγκάρντ να μειώσει τα επιτόκια στην αυριανή συνεδρίαση. Παρ’ όλα αυτά, η κρίση της ακρίβειας καλά κρατεί στη Γηραιά Ήπειρο. Δεν είναι τυχαίο ότι σε πρόσφατη έρευνα τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων που συμμετείχαν χαρακτήρισαν το υψηλό κόστος διαβίωσης ως τη μεγαλύτερη ανησυχία τους.
Κωνσταντίνος ΜαριόληςΚωνσταντίνος Μαριόλης
04.06.2025 | 13:04
ΠολιτικήΠολιτική
10.04.2025 | 20:16
Δημοσκοπηση MRB, Metron Analysis και PRORATA
Ισχυρό προβάδισμα για ΝΔ, ανεβαίνει η κυβέρνηση - Τρίτο το ΠΑΣΟΚ, μειώνεται το ενδιαφέρον για τα ΤέμπηΠαρόμοια συμπεράσματα παρουσιάστηκαν από τρεις διαφορετικές δημοσκοπήσεις - της MRB, της Metron Analysis και της PRORATA - την Πέμπτη (10/04). Κοινός παρανομαστής και των τριών: Το ισχυρό προβάδισμα της κυβέρνησης και ο έλεγχος των δημοσκοπικών της απωλειών. Παράλληλα, εδραιώνεται η Πλεύση Ελευθερία στη δεύτερη θέση, ενώ το ΠΑΣΟΚ διολισθαίνει στην τρίτη.ΠολιτικήΠολιτική
20.03.2025 | 10:30
Τ. Θεοδωρικακος
Ανακαλύψαμε €480 εκατ. για 1.400 επενδυτικά σχέδια που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ - Τα λεφτά θα γυρίσουν πίσωΣε αποκάλυψη για τους αναπτυξιακούς νόμους του 2004 και του 2011 προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο διαπίστωσε ότι στο πέρασμα αυτών των ετών, έχουν δοθεί χρήματα ως προκαταβολές για επενδύσεις που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ, σύμφωνα με τον υπουργό Τάκη Θεοδωρικάκο, ο οποίος τόνισε πως αυτό είναι παράνομο.ΟικονομίαΟικονομία
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
05.03.2025 | 08:00
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα
«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια Τις τάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα σούπερ μάρκετ αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας «Interview» για τα Μακεδονικά Νέα. Δείχνει ότι οι Έλληνες επισκέπτονται συχνά σούπερ μάρκετ, με το 44% να ψωνίζει δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, οι δαπάνες είναι συγκρατημένες, καθώς το 54,8% ξοδεύει 20-50 ευρώ ανά επίσκεψη. Σημαντικά κριτήρια επιλογής είναι η απόσταση (34%) και οι τιμές (32%). Οι καταναλωτές προτιμούν επώνυμα προϊόντα, χωρίς να παραλείπουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.Δημοσκοπηση MRB, Metron Analysis και PRORATA Ισχυρό προβάδισμα για ΝΔ, ανεβαίνει η κυβέρνηση - Τρίτο το ΠΑΣΟΚ, μειώνεται το ενδιαφέρον για τα Τέμπη
ΟικονομίαΟικονομία
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα