mkdn.gr logo
mkdn.gr logo
Ιδιωτική ΕτικέταΙδιωτική Ετικέτα
article image
ΟικονομίαΟικονομία
Επώνυμη vs Ιδιωτική Ετικέτα: Οι νέες ισορροπίες στα ελληνικά σούπερ μάρκετ - Από τη σύγκρουση στην παράλληλη πορείαΗ αγορά των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα δείχνει μια σταθερή συνύπαρξη επώνυμων και ιδιωτικών ετικετών το πρώτο τετράμηνο του 2025, σύμφωνα με την Circana. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σημειώνουν αύξηση πωλήσεων 6% και οι επώνυμες 6,3%, αποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές επιλέγουν με βάση την ποιότητα και την τιμή. Η ιδιωτική ετικέτα κερδίζει έδαφος, ιδίως σε προϊόντα οικιακής χρήσης, με ποσοστό 28,1%. Παράλληλα, οι προωθητικές ενέργειες μειώνονται, ενισχύοντας την αξία των ιδιωτικών ετικετών, οι οποίες προσφέρονται σε σταθερές τιμές.
article image16.06.2025 | 08:00