Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος, «η επαφή και η επικοινωνία με τους πολίτες, όπως επίσης και ο εκσυγχρονισμός του δήμου Θεσσαλονίκης, αποτέλεσε προεκλογική δέσμευση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Στέλιου Αγγελούδη και της ομάδας του. 17 μήνες μετά την ανάληψη καθηκόντων στον δήμο Θεσσαλονίκης αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη. Χιλιάδες πολίτες έχουν εξυπηρετηθεί από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που διαθέτει ο δήμος Θεσσαλονίκης χωρίς να ταλαιπωρηθούν. Ενώ χιλιάδες είναι όσοι έχουν έρθει σε επικοινωνία με τις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης προκειμένου να μεταφέρουν ιδέες, παράπονα, αιτήματα, για να βελτιώσουμε την πόλη και κατ' επέκταση την καθημερινότητα όλων μας».
Ο ίδιος τόνισε πως «αυτός ήταν από την αρχή ο στόχος της δημοτικής αρχής. Τα αιτήματα και τα παράπονα των δημοτών έχουν διεκπεραιωθεί, έχουν απαντηθεί αν θέλετε, σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%. Με τη βοήθεια των υπηρεσιών του δήμου που αυτούς τους 17 μήνες έχουν καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να βελτιώσουν την καθημερινότητα όλων μας».
Καταλήγοντας, ο κ. Βασιλόπουλος υπογράμμισε ότι «η μετάβαση του δήμου Θεσσαλονίκης στη νέα ψηφιακή εποχή, γίνεται με συνέπεια. Κάθε μέρα ένα βήμα σταθερά, όπως το υποσχεθήκαμε πριν από 17 μήνες».
Η ανάρτηση του δήμου Θεσσαλονίκης: