Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες συρμός που κινούνταν χωρίς επιβάτες χρειάστηκε να επιστρέψει από τον Σταθμό Ανάληψη στο αμαξοστάσιο, όπως προβλέπεται από τον σχεδιασμό της γραμμής, λόγω προληπτικών ελέγχων, με αποτέλεσμα να σχηματιστεί ουρά από συρμούς.
Εκπρόσωποι της εταιρείας διαβεβαιώνουν πως η απόσταση μεταξύ των συρμών καθορίζεται και παρακολουθείται από το αυτόματο σύστημα και το Κέντρο Ελέγχου. Ήταν δε πλήρως σύμφωνη με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και εντάσσεται στην κανονική λειτουργία. Ως εκ τούτου το περιστατικό που καταγράφηκε χτες δεν αποτελεί κάποιο έκτακτο συμβάν.
Άλλωστε όπως έχει πολλές φορές τονιστεί τόσο από τους αρμόδιους υπουργούς όσο και από την Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, το Μετρό της πόλης είναι από τα ασφαλέστερα μετρό στον κόσμο.
«Αυτό το σύστημα, το οποίο συνδυάζει καινοτόμες τεχνολογίες με υψηλά πρότυπα ασφάλειας, συμβάλλει όχι μόνο στη συνεχή ομαλή λειτουργία του δικτύου αλλά καθιστά το Μετρό Θεσσαλονίκης ένα από τα ασφαλέστερα συστήματα μεταφοράς στον κόσμο», είχε δηλώσει και σε συνένετυξή του στα Μακεδονικά Νέα, ο διευθύνων σύμβουλος της THEMA, Carlo Bianco.
Τι συνέβη
Το περιστατικό με την ουρά από συρμούς στις ράγες του μετρό Θεσσαλονίκης, καταγράφηκε το απόγευμα της Πέμπτης.
Μάλιστα οι επιβάτες τράβηξαν βίντεο με τα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς έβλεπαν να τους ακολουθεί ένας συρμός σε απόσταση 20 μέτρων. Ωστόσο, επρόκειτο για έναν συρμό χωρίς επιβάτες ο οποίος χρειάστηκε να επιστρέψει στο αμαξοστάσιο.