Συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος του βασικού μετόχου του ΟΛΘ (δηλαδή του Ιβάν Σαββίδη) πρότεινε το ίδιο διοικητικό συμβούλιο με εξαίρεση τον κ. Λιάγκο. Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, γίνεται στο πλαίσιο ανανέωσης της διοίκησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης η οποία συμβάλλει στην προώθηση των συμφερόντων της. Επιπλέον, ζήτησε να αυξηθούν οι αμοιβές των μελών του Δ.Σ. και το ύψος της να καθοριστεί από το νέο διοικητικό συμβούλιο.
Ο κ. Λιάγκος υπηρέτησε επί πέντε συναπτά έτη, από το 2020 έως το 2025, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική και στρατηγικά κρίσιμη περίοδο για τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης. Υπό την καθοδήγησή του, ο ΟΛΘ σημείωσε σημαντική πρόοδο σε θέματα επενδύσεων, διασύνδεσης με τις αγορές της ΝΑ Ευρώπης, καθώς και στη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και των υπηρεσιών του λιμένα. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ολοκληρώθηκαν κρίσιμες φάσεις του Επενδυτικού Πλάνου Υποχρεωτικών Εργασιών, ενώ ενισχύθηκαν οι εμπορικές συνεργασίες, εδραιώθηκε ο διεθνής ρόλος του λιμένα και υλοποιήθηκαν δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης.
Έτσι, το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ απαρτίζουν οι: Marten Manson, Ιωάννης Τσάρας, Κωνσταντίνος Φωτιάδης, Jessy Lou, Παντελής Μιχαλόπουλος, Αγγελική Σαμαρά, Ευστάθιος Κουτμερίδης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Ευαγγελία Δαμίγου. Η θητεία του προτάθηκε να είναι διετής.
«Αποχωρώ με αίσθημα ευθύνης και υπερηφάνειας»
Kάνοντας μια σύντομη ανασκόπηση στα πεπραγμένα της θητείας του από 1η Ιουλίου του 2020 έως και σήμερα, 14 Μαΐου 2025, ο μέχρι πρότινος πρόεδρος του ΟΛΘ Αθανάσιος Λιάγκος δήλωσε ότι «η εταιρεία ακολούθησε μια συνεπή στρατηγική ανάπτυξης με θετικό αποτύπωμα σε επίπεδο υποδομών, διεθνούς παρουσίας και σχέσεων με την πόλη της Θεσσαλονίκης. Το λιμάνι ενίσχυσε τη διεθνή του θέση και παρουσία, προχωρήσαμε σε σημαντικές επενδύσεις πάνω από 77 εκατ. ευρώ από το 2018 έως το 2024, αυξήσαμε τους επιβάτες κρουαζιέρας με τριπλασιασμό αυξήσεων και επιβατών συμβάλλοντας πολλαπλασιαστικά στην τοπική κοινωνία. Ταυτόχρονα, λειτούργησε ως πύλη για τα Βαλκάνια και την ΝΑ Ευρώπη».
Πρόσθεσε δε ότι η εταιρεία έχει μηδενικό δανεισμό και ταμειακά διαθέσιμα 123 εκατ. ευρώ. «Με αίσθημα ευθύνης και υπερηφάνειας αποχωρώ από τη θέση του προέδρου, έπειτα από μια περίοδο έντονης προσπάθειας στρατηγικών αλλαγών και σημαντικών επιτευγμάτων για τον λιμένα της Θεσσαλονίκης. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που υπηρέτησα την εταιρεία η οποία με εμπιστεύτηκε και παραμένω στη διάθεσή της. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα λιμάνι διεθνούς προσανατολισμού, αυξήσαμε έσοδα, κέρδη και μερίσματα», τόνισε ακόμη.