Μετρό Μετρό
ΠολιτικήΠολιτική
15.04.2025 | 23:17
Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ «ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ» ΤΟ ΜΕΤΡΟ
Περίπου 6 εκατομμύρια μετεπιβιβάσεις σε 4 μήνες - Μειώθηκαν κατά 15.000 τα ΙΧ στο κέντρο της πόλης Οι θετικές επιπτώσεις του Μετρό στην Θεσσαλονίκη, η αισθητή κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση καθώς και η αποτίμηση των επιδράσεών του στην καθημερινότητα των πολιτών βρέθηκαν στο επίκεντρο της σημερινής συνεδρίασης του Συντονιστικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, με την συμμετοχή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Νίκου Ταχιάου και του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Δημήτριου Αναγνώπουλου, που συγκάλεσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας, σήμερα, Μεγάλη Τρίτη (15/4), στο Διοικητήριο της Θεσσαλονίκης.ΑρθρογραφίαΑρθρογραφία
Μια πρώτη αποτίμηση από τη λειτουργία του ΜετρόΤο Μετρό Θεσσαλονίκης πρέπει κατά απόλυτη προτεραιότητα να επεκτείνεται προς τις πυκνοκατοικημένες περιοχές. Με το σχέδιο ανάπτυξης του μέσου η «Ελληνικό Μετρό» ενστερνίζεται πλήρως αυτή τη λογική που υποστηρίζεται από την ανάλυση των ευρημάτων της έρευνας. Γράφει ο Εμμανουήλ Βλαχογιάννης.Εμμανουήλ ΒλαχογιάννηςΕμμανουήλ Βλαχογιάννης
14.04.2025 | 08:00
ΠολιτικήΠολιτική
03.04.2025 | 20:37
Θεσσαλονικη
Ταχιάος για Μετρό: Σε 2 φάσεις το κλείσιμο της βασικής γραμμής - Από πότε η έκδοση εισιτηρίων με κάρταΈως το τέλος Απριλίου θα καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική πληρωμή για την έκδοση εισιτηρίου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος.Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ «ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ» ΤΟ ΜΕΤΡΟ Περίπου 6 εκατομμύρια μετεπιβιβάσεις σε 4 μήνες - Μειώθηκαν κατά 15.000 τα ΙΧ στο κέντρο της πόλης
ΠολιτικήΠολιτική
Ν. Ταχιάος: Η σήραγγα έπρεπε να κατασκευαστεί - Αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος, δεν πρόκειται για λάθοςΓια τη διάνοιξη σήραγγας 150 μέτρων εκτός μελέτης στη γραμμή 4 του Μετρό, κλήθηκε να απαντήσει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται για λάθος, καθώς άλλαξε η μεθοδολογία με την οποία θα κατασκευάζονταν. 18.03.2025 | 11:30
ΟικονομίαΟικονομία
Γιώργος ΝεοχωρίτηςΓιώργος Νεοχωρίτης